Update 26-06-2021

Mondkapjes
Wij blijven een mondkapje dragen wanneer we geen 1,5 meter afstand kunnen houden! We verzoeken u ook een mondkapje te dragen binnen deze afstand van uw fysiotherapeut. Buiten de 1,5 meter is een mondkapje niet meer verplicht in de praktijk.

Werkwijze Fysiotherapie

Bij binnenkomst in de praktijk bent u verplicht uw handen te desinfecteren met de aanwezige dispenser. Deze bevindt zich direct voor u na de tweede schuifdeur. De praktijk is zodanig ingericht, zowel fysiek als planmatig, dat de 1,5 meter afstand continue gewaarborgd kan worden. Kom niet te vroeg naar de praktijk voor uw afspraak. Mocht u toch eerder aanwezig zijn, verzoeken wij u om in de auto of buiten te wachten tot 1 minuut voor aanvang. Iedereen die de praktijk bezoekt voor een behandeling fysiotherapie, dient een grote schone handdoek mee te nemen! Probeer het toilet zo min mogelijk te gebruiken. Mocht u het toilet toch dienen te gebruiken, wilt u dan de kraan weer schoonmaken met het daarvoor beschikbare middel? De kleedkamer is weer geopend. Afstand houden is niet mogelijk, daarom mag de kleedkamer door maximaal 1 persoon tegelijk worden gebruikt. Gelieve geen buitenschoenen dragen in de oefenzaal! Voor al het overige gelden de algemene hygiëneregels van het RIVM. We willen u verzoeken alleen naar de praktijk te komen als u een afspraak heeft.

Fysiofitness
De fysiofitness weer geopend! Het rooster (via reservio.com) staat weer online. U kunt zich via deze weg weer inschrijven voor een uur fysiofitness per keer.

Afzeggen behandeling
Wanneer u klachten heeft als:
  • Hoesten
  • Niezen
  • Koorts hoger dan 38 graden
  • Loopneus
  • Keelpijn
  • Kortademig
  • Geur- en smaakverlies
  • Diarree
dient u de afspraak af te zeggen. We kunnen u dan alleen behandelen middels video- of telefonisch consult.